پرستاری سالمندان

وبلاگ تخصصی راهنمایی پرستار بیمار

پرستاری سالمندان

وبلاگ تخصصی راهنمایی پرستار بیمار

پرستاری سالمندان

وبلاگ تخصصی بررسی نکات تخصصی در حوزه ی پرستاری سالمندان برای علاقه مندان پرستاری

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مهم ترین دلیل قطعی برق در تابستان افزایش مصرف مشترکین در سراسر کشور می باشد. گرمای هوا در تابستان باعث استفاده ی افراد از کولر های آبی و گازی می شود و این امر باعث افزایش ترافیک مصرف و در نتیجه قطعی های مکرر برق خواهد شد.
به منظور کاهش مصرف انرژی و عدم قطعی برق در تابستان می بایست از لوازم کم مصرف استفاده نمود. استفاده از لوازم الکتریکی در ساعات اوج مصرف نیز یکی دیگر از علل اصلی قطع شدن برق است.

تعمیر یو پی اس

 

آسیب های قطعی برق در تابستان

نوسانات و قطعی های مکرر برق باعث آسیب رسیدن به تجهیزات برقی می شود. بنابراین ممکن است قطعی برق باعث بالا رفتن هزینه های شرکت و خانه شما شود. بنابراین محافظت از تمامی لوازم منزل مانند یخچال، تلویزیون و ماشین لباسشویی از اهمی بالایی برخوردار است.
چه بسا که به تازگی با افزایش قیمت لوازم خانگی اهمیت محافظت از لوازم خانگی در برابر خطرات ناشی از قطعی برق بسیار بیشتر شده است.
ابزار و وسایل متعددی برای جلوگیری از کاهش خسارات وارده به لوازم الکتریکی وجود دارند؛ دستگاه های محافظ مانند چند راهی های محافظ، سیستم های ups و در ابعاد بزرگتر سیستم برق اضطراری که با ژنراتور ها کار می کنند. همچنین موتور برق نیز می تواند یکی دیگر از وسایلی باشد که در هنگام قطعی برق می تواند به کمک ما بیاید.

 

دلیل استفاده از یو پی اس 

سیستم های یو پی اس یکی از برترین دستگاه ها برای جلوگیری از آسیب دیدگی سایر لوازم منزل و شرکت در برابر قطعی برق در تابستان است. این سیستم با داشتن منبع تغذیه برق مناسب (باتری) می تواند ساعت ها نیاز لوازم برقی را به خوبی تامین کند. تامین این انرژی باعث آن می شود تا دستگاه ها و سیستم های الکتریکی به هیچ عنوان از کار نیوفتند.
سیستم های یو پی اس در ابعاد و ولتاژ های مختلف تولید می شوند و هر یک در مکان های مختلفی کاربرد دارند. 
الزام استفاده از یو پی اس ها بیشتر برای سالمندان و دستگاه های بیمارستانی بالا است. چرا که قطعی برق در تابستان ممکن است باعث خرابی دستگاه های بیمارستانی شده و برای سلامت افراد ایجاد خطر کند. بنابراین استفاده از یو پی اس یکی از گزینه های رفع این مشکل می باشد.

خرید یو پی اس در تهران

یکی از مراکز تعمیر یو پی اس که به منظور بهبود وضعیف کاربران در هنگام قطعی برق در تابستان ارائه ی خدمات می کند، مرکز تعمیرات یو پی اس تهران می باشد. در این مرکز با استفاده از برترین متد تمامی دستگاه های یو پی اس تعمیر می شوند. همچنین بهترین خدمات در زمینه ی فروش یو پی اس در این مرکز ارائه می شود. بهترین سیستم های یو پی اس در این مرکز موجود هستند و می توانید با خرید آنها از گزند قطعی های ناگهانی برق در تابستان در امان باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی